31 Aralık, 12.30 - Şirkette çılgın bir parti verildi. dört şişe şarap getirmişler laf olsun diye kişi başına yarım bardak düştü. Sonradan ek olarak kaçak bira takviyesi yapıldı.
31 Aralık, 14.20 - Şirket tarafından yavan yılbaşı hediyeleri verildi. Bir çeyrek bilet [amorti çıktı] ve işyerinde çekilmiş kendi fotoğraflarımız. Ayna niyetine.
31 Aralık, 14.30 - Şirkette çılgın parti bitti işe devam edildi. Kod yazalım heey! Yazzalım hey hey hey! Yihuuuüüüüğğ!!
31 Aralık, 18.00 - Sidekick Ciholi ile beraber şirketten çıkıldı, donmuş olan arabanın gerekli yerleri çözülüp yola konuldu. Termometrelerimiz -21'i [Selsiyus] gösteriyordu. Sonra adam gibi göstermeye başladı, dedi ki yok abicim o kadar da değil, -11 sadece.
31 Aralık, 18.45 - 20 dk'lık yolu heyvan gibi bir trafik eşliğinde iki katı zamanda bitirip eve gelindi. Biraz bekledikten sonra toplaşılacak olan Ciholi evine doğru yola çıkıldı.
31 Aralık, 20.30 - Dikmen'in buz tutmuş yokuşundan artistik patinajlar eşliğinde çıkıldı, hedef eve varıldı. Uaa! uaa!
<- bu arada yenildi içildi ->
31 Aralık, 22.00 - Cnbc-e'de sihirbaz şeysi izlenmeye başlandı.
31 Aralık, 22.20 - Sihirbaz şeysi çok yavan geldi, "BMK ve Melekleri Dans Şov" programa dahil edildi.
31 Aralık, 23.30 - Yorulundu ama zaten viktorya'ya 15 dakika kalmıştı. Oturuldu.
31 Aralık, 00.00 - Det's nat may neym! a-ha! det's nat may neym!.. [yütüp bombalandıysa "that is not my name victoria's secret" diye aratın santralden]
01 Ocak, 01.30 - Evin içinde bir süre "det's nat may neym" diye dolaşıldı. Kelebek etkisi.
01 Ocak, 02.00 - Dansöz çıkmadı mı hala? Diyerek kanallara bakıldı.
01 Ocak, 02.30 - Dansözü kaçırmışız diyerek bir kuple "BMK Solo Dans Şov" yapıldı. Melekler üşümüş, bir kenarda büzüşmüşlerdi.
01 Ocak, 03.00 - Biraz da geek olalım diyerekten "Race for the Galaxy" adında bir kart oyunu oynandı.
01 Ocak, 03.30 - "Kurtadam oynayalım! [yet enadır geekimsi oyun] hişş üüooop!" diye insanlar dürtüldü ama ya soğuktan donmuşlardı ya da sızmışlardı. Fakat sızanların alkolden değil, gripten sızdıklarını belirtmek isterim. Katılımcıların bu yarısı hasta olduğundan içmediler, diğer yarısı da rakı masası muhabbetine girdiler. Arada bir şebeklik yapılmaa devam edildi. Yu kol mi seksiiiğ! Det's nat may neym! det's na ma neym!
01 Ocak, 04.00 - Ana üsse geri dönüldü. Muhabbet devam etti ama dans kasları ağrımaya başladığından armut koltuk üzerinde sızıldı.
01 Ocak, 07.00 - "Kalk da yerine yat" denilerekten anne şefkati ile normal yatağa yatıldı.
20090102
20081231
Memm-mee
Hani çocukken komiklik şaka olsun diye "Anonimus teyze sarkan memelerini soğukta atkı gibi boyunlarına mı doluyor acaba? Ahohohehe hiihihihi!", "Belki de beline doluyordur? Mıhahahaha" tarzı espiriler yapardık ya, işte onları bir japon duymuş gitmiş yapmış. Biraz ufağını.Daha farklı ürünler de var o zaman zencili, onları da yapın. Evet, size sesleniyorum japon üreticiler. Belimize dolayacaz kuşak olarak, hadi.
[Hava geçiren kapı altlarına da konabilir]
20081230
Groagh
Oha nasıl olmuş da farketmemişim?
[Sanki herşeyden çok haberdarım da]
çok lezzetli.
Bu da yanında eşantiyon olsun:
www.canavarlar.com
[Sanki herşeyden çok haberdarım da]
çok lezzetli.
Bu da yanında eşantiyon olsun:
www.canavarlar.com
20081219
Lezzetli Bloglar
Bir Emre Özbay şeysi
http://dejenerator.tumblr.com/
Uykusuz dergi şeysi
http://www.uykusuzdergi.com/
Patates Gibisin. Sayın Ecif Beyni'den geliyor.
http://ecifbeyni.blogspot.com/
http://dejenerator.tumblr.com/
Uykusuz dergi şeysi
http://www.uykusuzdergi.com/
Patates Gibisin. Sayın Ecif Beyni'den geliyor.
http://ecifbeyni.blogspot.com/
20081124
Şov devam ediyor
Nedense çok net bir anım olarak kalmıştır..91 senesi, Freddie Mercury'nin öldüğü gün ya da ertesi. Haftasonu bir sabah, ben daha 8 yaşında sümüklü bir velet, annem de bir hafta sonra kardeşimi doğuracak, evde oturuyoruz.
Annem misafir odasını açığ [evet, normalde girilmeyen misafir odalarından] oradaki müzik setine "Innuendo" kasedini koydu. "Bak Freddie Mercury bu... Bugün vefat etmiş." dedi.
Albümü dinlemeye başladık. Ben müzik setinin önünde oturuyorum.
Sonra "Show Must Go On" başladı. Annem sözleri bana anlatınca "Vay be" dedim "adamın ölecem diye yaptığı şarkıya bak". Çocukken insan biraz sığ olabiliyor.
O günden beri ne zaman o şarkıyı duysam o an tekrar gözümde canlanır.
Aradan 17 yıl geçmiş. Müzik setimizden uzaktayım ama bilgisayarımda "Innuendo" çalmakta.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
