20061227

Çılgın Belz

Yılbaşı tuttu sayın bilok[1]..

Şimdi bir yerlerde 2006 numaralı, 70 yaşında bir sünnet çocuğu ile 2007 numaralı 5 yaşındaki bir sünnet çocuğu 90. dakikada oyunucu değişikliği yapıyor ve hakemin düdüğü ile maç kaldığı yerden devam ediyor. [Bu muhabbeti her sene yaparlar fakat ben bir senede insanın [maskot olsa da] 70 eksi 5 eşittir 65 yaş yaşlandığını anlayamadım.. Neyse efendim, parantez sonsuza doğru ilerlemeden kapatalım..]

Ne diyordum ben? Hah, yeni yıl hadisesi.. [Şarkı] Yepyeni bir yıl geldi, eskisi sooona erdiii.. yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl herkese çekdis aut yea mada faka! up dıdıs da da..[/Şarkı]

O değil de ben asıl şunu diyecektim.. çocukken gelecekte nasıl olacak diye merak ederdim.. Çok bilim kurgu izledim, okudum.. hayal ettim.. 2010'da uçan arabaya binip, diskoya öyle gideceğiz sanıyordum fakat bu gidişatla daha diskoya gitmeme çok seneler var..

Kar bile yağıyor, "Yaşasın! Bu Kırismıs'ı karsız geçirmeyeceğiz!" [klişe holivut repliği, #2313]. Bu kış yağış anca Aralık ortasında oldu, az kalsın kuraklık olacaktı. Gerçi ben kendimi post-apokaliptik bir ortama hazırlamıştım.. Artık dolaba kadırayım bari deri ceketimi ve ucu kesilmiş pompalı tüfeğimi. Daha sonra lazım olana kadar.

Bir de asıl konu hakkında bir şeyler yazsam iyi olacaktı.. Yeniyıl, yıl dönümü, yılbaşı.. hımm. Aklıma pek bir şey gelmiyor, topluluk önünde konuşamam ben.. Neyse bi sonraki girdiye [entiri] kaldı artık bu konu.

[1] Artık KSD'inde olmadığımıza göre günlüğe yeni bir hitap şekli kullanmak lazım.. bilok iyi gibi şimdilik.. belki sonra daha güzel bir isimle hitap ederim sana sevgili bilok.. sevdin mi bu ismi bilok? biloook.. geh.. geh oğlum bilok..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aramızda kalsın ben bu yılbaşından korkuyorum. Ama allahtan ailemin yanında olacağım kafam meşgul olacak. Yalnız olsaydım dekşrebilirdim...

Adsız dedi ki...

dekşirmek: delirmek

bmkorkut dedi ki...

depreşmek gibi? [depreşmek = depresyona girmek gibi ama yok öyle bir kelime]