20140701

Ofis Muhabbetleri - S14E07

2014.07.01, 21:15 - 22:50

Gkç: Müdürler ne zaman toplanalım? Elimizde kutlanamamış bir doğum günü var 
Gzd: Eveeett! dağılmayalım lütfen hemen
Gkç: Perşembe diye sallıyorum, herkese uyar mı?
Mrt: Doğum günü olmasın. Amacımız toplanmak olsun.
Gzd: Bana her gün uyar. Gelebilirsem tabii ki
Gkç: Bi öpücüğü çok mu görücen bize Mlt  Hepili börtdi diyip öpceğdik
Mrt: Sadece öpün. Sulu olmasın
Gkç: Aaa ama çok kısıtlayıcısın :))
Gzd: Ben kokulu öperim. Anneyim ben
Mrt: Abow! Ben gelmiyom
Gkç: 
Mrt: Stretch filmle sarcam kendimi. Çorap da geçirebilirim kafama
Gkç: Her öpücüğün yanında ıslak mendil hediye

***

Mrt: Perşembeye konular birikiyor, çok konuşacağız bence öpüşme faslını atlayalım. Bi öneri.
Gkç: :D
Mrt: Kaçamıycam di mi?
Gkç: Zorla mı öpçez hıh... Öpmiycem işte
Brş: Öpeceeeezzz!! 
Gkç: Küstüm
Brş: Fransızlar da öpüşmeyi pek sevmiyorlar
Mrt: Bari Brş opmesin
Brş: (Adam adama)
Mrt: Menemen
Gkç: Brş öpecek seni hepimizin yerine
Brş: French kiss ogreteyim sana lazim olur
Gkç:
Mrt: Benim işim çıktı, gelemiycem..
Gkç: 
Brş:
Mrt: Yagmurdan kacarken...
Brş: ...Dolu dolu tutuldu dudaklar
Mrt: Dudaklar yanıyor, Dil kıpır kıpır!
Brş: Şair yaptın beni çapkın
Gkç: Abaw.. N'ooluyo be?
Gzd:
Frl: Ay, n'oluyo ya?
Mrt: Feral sen bakma, ayıp.
Frl: Hadi be! En büyüğünüz benim bi kere
Gkç:
Mrt: "French kiss'i sizden öğrencek değiliz!" diyosun?
Gzd:   
Frl: Kim ne biliyo, kimse bilemez diyorum 
Gkç: uuu beybiii diyorum ben de
Mrt: Bloody hell! (Blodi diye okuyun) Bugün ofiste bladi dendi, Gary anlamadı
Gkç: :D ohh gary deseydin
Frl: Ahaha çok alem şu İngilizler. Sizin orası pek eğlenceli Mrt ya
Mrt: Baya
Gzd: Neden bladi dendi ki?
Frl: bu da iyi
Gzd: O kadar muhabbet kurdunuz yanii?
Mrt: Pişmemiş etten bahsediyorduk

***

Erç: Vay anam vay!
Gzd: Hee..
Erç: Neler dönmüş
Mrt: Silme imkanımız var mı?
Frl: Olmaz. Hepsi yaşandı, şahidiz biz. Aramızda kalır artık bu sırlar.
Mrt: Vaka-i French kiss
Frl: Tarihe geçti
Mrt: Ya Brş iki dakka konuştu, dudak dedi dil dedi, beni gafil avladı
Gkç: Dil demedi, onu sen dedin :))
Mrt: Ben ne bilirim french kissi'?
Frl: Gkç'den korkun, cin gibi 
Gkç: :)) History diye bişi var
Mrt: Ben anadolu stilini bilirim, İbrahim Tatlises stili
Gkç: Uuuu
Frl: O da ne?
Mrt: Ibrahim tatlises hulya avsar google
Gkç: Bıyıklı bıyıklı
Mrt: Korkma ama
Gzd: Dedeler gibi mi?
Mrt: O kadar kötü diil, dedelerde eller de aktif
Brş: Turkiş diyince alnından öpülür gibi geldi
Mrt: Kadir abi stili
Brş: Ama Frl'in lafini çerçeveletip asıcam bi yere
Frl: Hangisini?
Mrt: O lafın altından kalkamayız
Brş:  "Kim ne biliyo, kimse bilemez diyorum"
Frl: Tabii, doğru :D
Gkç: Bi de "parayla imanın kimde olduğu belli olmaz" vardı?
Brş: Yok, bu daha iyi
Gkç: Onu da çerçeveletsen olur mu? Benzer topic ama.
Frl: Ramazan ramazan ne muhabbetlere girdik
Brş: Ahahahaha
Gkç: Töbe töbe deriz geçer
Brş: Töbe or not töbe
Gkç: Ben menemeni çerçeveletmek istiyom.

***

Frl: Erikoğlu'ndan orjinal haberler yok mu ya? Dolfin ilk günden pek hareketli
Gkç: [Hülya Avşar ve İbrahim Tatlıses Öpüşme Sahneleri.flv] Yeni yemek yemiştim  Ben biraz kusayım, geliom
Mrt: Evde tek başınıza denemeyin
Gkç: Tek başına zor zaten, en az iki kişi gerekiyo. Bi de bıyık
Frl: Yedi kızı bitirdi valla
Mrt: Bademcik gone
Gzd: Woody woodpecker gibi bu yaaa   
Frl: Ama Hülya pek bi memnun kaldı sanki 
Gkç: Aşıktı zaten yavrım
Gzd: Benim ufaklık da acıkınca sağı solu gagalıyo onun gibi  
Frl: Bu arada Erç yine yok oldu. Döndüğünde yine şaşırıp kalacak
Gkç: Bu da benim hiç gitmeyeceğim yeni ofisim :)


Gzd: Bu ne Gkç?
Gkç: Dün belgeleri teslim etmeye gittim. 1 kişi + sekreter vardı. Mrt işinden bahsedince kıskandım, benim de işim var gidemedim mühüüü
Brş: O bir kişi bıyıklı mıydı?
Gkç: Yok len, kız
Brş: Uu daha iyi  (Erikoğlu'nda bize bi şeyler oldu)


Brş: Erç senin fotoyu da paylaşayım mı?
Gkç: Mrt'a niye yazdığın belli oldu
Brş: Yol gösteriyorum. Maltineyşınal şirketler böyle. Fransa'da alasını bulacak.. Hatta o-la-la'sını
Gkç: Bi git ben Hollanda şiketinde çalıştım beybi, yoktu böle bişi. O senin maltineyşınalliğin
Mrt: Beni bu aşufteyle mi aldatıyon? Hem de bıyıklı.
Brş: Kalbim de, omuzlarım gibi geniştir
Mrt: İçinde aslında yaralı bi kuş var
Brş: Birdcage
Gkç: Yanındakinin gözlüklerine vuruldun di mi itiraf et! Bu arada o benim kahramanım Onr olmasın? 
Brş: Bardağı kavrayışı ilk cezbetti. Evet, aynen kendisi
Gkç:
Brş: Seni nasıl bi bataktan kurtardık, düşün
Gkç: bunları göreceğime taş göreydim
Brş: Kendimizi feda ettik
Mrt: Sizin binada asansör var mı?
Gkç: :D
Brş: Ahahahaha
Mrt: Meraktan soruyom. Stop düğmesi var mı?
Brş: Var, hem de "dur" tuşu aşınmış.
Gkç: Uuu aynı anda
Gkç: This is love beybi
Brş: Bu kesinlikle aşk olmalı! Birbirimizin cümlelerini tamamlıyoruz (Gkç kaynama araya)
Gkç: :D pardon
Brş: Paragrafa girersen çıkamazsın sonra
Gkç: Sustum
Mrt: Perşembe günü şu dialoglardan en iyileri seçelim. Frl birinci o kesin
Frl: Erikoğlu da pek renkliymiş. Biraz daha sıkıştırsak neler çıkıcak kim bilir? Biraz içerseniz perşembe günü anlatırsınız belki?
Brş:  "Kim ne biliyo, kimse bilemez diyorum" 
Frl: Aynen
Brş: Erikoğlu için de kullandım sözünü
Frl: Tabii, her yere uyar o laf

***

Erç: Vay anam, vay :) Ben bi yandan mesai yapıyorum teldeydim, mazur görün. Dedeler esprisi yapamadım
Frl: Kolay gelsin. Bizimle buluşabilmek için mi mesai yapıyosun? 
Brş: Asansörde stop'a bastılar di mi yine?
Frl: Ana.. Erikoğlucular şifreli konuşuyo
Mrt: Arkadaşlar önemli bi düzeltme yapıcam, asansörde olan dayılar
Frl: Eee?
Mrt: Dedelerinki duşta gerçekleşiyor
Brş: Dedeler kuvette
Frl: Aaaa.. Saat ilerledikçe
Mrt: Dedeler ve dayılar lutfen karıştırmayalım. Hassas konular
Brş: Biz daha yeniyiz, küvete girmek için senior olmak lazım
Frl: Muhabbet de 18+
Brş: Senior = dede. Biz experienced (dayı) konumdayız henüz
Frl: Bu konuda otorite Brş, en çok o biliyo
Brş: Experienced = görmüş geçirmiş
Frl: Konuları sindirmek için bir süre sessiz mi kalsak? 
Brş: 
Frl: Perşembe kimse gelmiyomuş
Mrt: Ben sindiriyom su an
Frl: Kızlardan ses yok
Brş: Ben alka seltzer içiyorum üstüne
Gkç: Bana sus dendi susuyorum :)
Brş: Geri gelebilirsin, asansör kata geldi
Frl: Ankara'dan boyle değisik haberler çıkmaz valla. Sizinkilerle eğleniriz artık
Brş:  "Kim ne biliyo, kimse bilemez diyorum" 

***

Gkç: Brş söle bari, biz de bilelim
Brş: French falan diyen Frl, ona sormak lazım
Frl: Ben French mi dedim?
Gkç: Bana history baktırtmayın
Frl: Gkç bilir kim dedi
Gkç: Herkes söylesin ne dedi
Brş: Ben asansör dedim.. Hatta Asansöğr, yoğ stepin on ma aağm
Frl: Mrt dedi galiba.. Mrt?
Gkç: Durun
Mrt: Ben anadolu dedim, Frl French dedi
Frl: Ana.. Ben ne dediğimi de unutmuşum
Gkç: French Kiss'i sizden ögrenecek değiliz!
Frl: Dur bakıyorum
Gkç:  "Kim ne biliyo, kimse bilemez diyorum"  demiş feral
Mrt: İlk kimin başlattığını söylüyom: Brş
Frl: French dememişim işte
Mrt: Bana French Kiss'li bisi dedi
Frl: O sizin hayalgücünüz  Kim?
Gkç: "French Kiss ögreteyim sana, lazım olur" demiş Brş

***

Frl: Baya eğlendik yalnız. İyi geceler 
Brş: Hadi yeter kudurdugunuz, dagilin dedi
Mrt: Sindir de gel dedi
Frl: Hadi herkes yatağına, Uyuyun artık 
Gkç: Abaw! Frl kızdı, yatın 
Brş: 
Frl: Kızmadım canım, çok eğlendim
Mrt:  "Kim ne biliyo, kimse bilemez diyorum" 
Frl: Grubumuzun adını böyle değiştirelim 
Gkç: Yaaa.. Kaç yıllık gişecileriz ama 
Mrt: Bi şey bilmeyen gişeciler
Gzd: Ay kendi kendime güldürtüyonuz beni! Oğlan anne n'oluyoo? diyip duruyo. Nası açıklıcam bunları çocuğuma?
Frl:  Benimki okuyo artık bi de, benim durumum daha zor
Gkç: Aman
Frl: Uydur bi şeyler
Gkç: Okutma bunları 
Mrt: O da mı bilmiyo?
Frl: İnanır annesine. Yok bunları gizli gizli yazıyorum  Merak etmeyin, sizi hala eski günlerdeki gibi hatırlıyo
Brş: Ondan sonra dedeler ne demek? diye soracak çocuk yazıktır
Frl: Dede imajı bozulsun istemem
Gkç: 

Hiç yorum yok: