20081124

Şov devam ediyor

Nedense çok net bir anım olarak kalmıştır..

91 senesi, Freddie Mercury'nin öldüğü gün ya da ertesi. Haftasonu bir sabah, ben daha 8 yaşında sümüklü bir velet, annem de bir hafta sonra kardeşimi doğuracak, evde oturuyoruz.

Annem misafir odasını açığ [evet, normalde girilmeyen misafir odalarından] oradaki müzik setine "Innuendo" kasedini koydu. "Bak Freddie Mercury bu... Bugün vefat etmiş." dedi.

Albümü dinlemeye başladık. Ben müzik setinin önünde oturuyorum.

Sonra "Show Must Go On" başladı. Annem sözleri bana anlatınca "Vay be" dedim "adamın ölecem diye yaptığı şarkıya bak". Çocukken insan biraz sığ olabiliyor.

O günden beri ne zaman o şarkıyı duysam o an tekrar gözümde canlanır.

Aradan 17 yıl geçmiş. Müzik setimizden uzaktayım ama bilgisayarımda "Innuendo" çalmakta.

Hiç yorum yok: