20070225

Suyu doldur.. İç.

saate bak.. sadece 10 dakika kaldı..
bir bardak daha su alabilirim.

suyu doldur.. iç.
tıkla, tıkla, tıkla..
bas, bas, bas..

saate bak.. 9 dakika kaldı..
bir bardak su daha.

suyu doldur.. iç.
bilgisayarımın her yerinde küçük, anlamsız yazılar var.
bunun gibi.
yoruldum.

suyu doldur.. iç.
susadım.
saat? 7 dakika kaldı.

buharlaşan su mu? zaman mı?
yoksa ben miyim?

klişe.
suyu doldur.. iç.
yorulsam da duramam.
duruyorsam, olamam.

bekle.

neyse boşver. susadım.
suyu doldur.. iç.
zaman? 5 dakika kaldı.

sabret.

sabretmekle olmuyor.
duramam.
o zaman,
suyu doldur.. iç.

diğerlerini ne yapıyor?
su içmiyorlar mı?
içiyorlar.

aklıma gelmişken..
suyu doldur.. iç.

bu daha ne kadar devam eder acaba?
hiç bir şey anlamıyorum, görmüyorum.
ama su iyi geliyor.
suyu doldur.. iç.

planlarım var mı? yok.
o zaman?
2 dakika kaldı.

azaldığını hissediyorum.

zamanın mı?
hayır, o belli.

sabrımın mı?
hayır, o çoktan bitti.

gücümün mü?
hayır, hiç yoktu.

suyun mu?
olabilir.

suyu doldur.. iç.

1 dakika kaldı.

düşünme artık.

suyu doldur.. iç.

süre bitti.
kalemleri bırakın.


suyu doldur.. bitmiş.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

İlginç bir şiir olmuş,hoş :)

deniz dedi ki...

bir bardak su daha?

bmkorkut dedi ki...

>zen
pek şiir denemez ama :) teşekkürler

>deniz
çişim gelir, korkarım tutamam diye.

MiRaGe dedi ki...

hiç bir şey anlamıyorum, görmüyorum.
ama su iyi geliyor.
suyu doldur.. iç.



ben de bi bardak su alabilir miyim?
belki bana da iyi gelir.